Rodzimy się z krzykiem. Z buntem dorastamy. W szalonym pędzie życia gubimy ponad miarę cenne perełki czasu, ścigając marzenia niedościgłe, chwytając chwile nieuchwytne...
— Halina Ewa Olszewska

środa, 2 maja 2012

DWIE MIŁE PRZESYŁKI :)

     Witam Was majowo:) To chyba najpiękniejszy miesiąc w roku:) Soczyście zielona trawa, kwitnące cudnie drzewa i kwiaty, majówki....
    Post ten powinien być napisany już dawno temu, bo dawno temu dostałam dwie przesyłki:
  • najpierw od Agnieszki; z życzeniami Wielkanocnymi w kopercie  były również śliczne klamerki..... Agnieszko serdecznie, z całego serca Ci dziękuję! Za pamięć, za niesamowite życzenia i te klamerki, które tak sympatycznie rozweselają moją półkę z książkami:)







  • a potem od Magdy.  W przesyłce od niej były takie oto prezenty:
Rozetkę Magda wykonała ze starych stronic książki. Pięknie wyglądają, postarzone na koniuszkach:) 








Magda sama wycinała serducho:) Kształt jest jest zupełnie wyjątkowy, jak dla mnie:) Myślę, jak je ozdobić. Chyba mam już pomysł:)
Do tego tako mały stary drobiazg:) Świetnie nadaje się jako podkładka pod świecę.



Magda, serdecznie dziękuję:) również za list:) Ja też odzwyczaiłam się od pisania listów:), tym bardziej dziękuję.
    
     Dziewczyny, jesteście dla mnie prawdziwym darem:) Cieszę się, że Was poznałam.
     Cenię sobie zresztą każdą "internetową" znajomość. Tyle ich jest:) Sympatycznych, radosnych :) Nie wiem jak długo wytrwam w prowadzeniu bloga, bo czasu mniej i mniej, ale te znajomości mam nadzieję będą trwać poza ...
Pozdrawiam niedzielnie, miłego dnia. Jednocześnie zapraszam w dalszym ciągu na moje skromne CANDY:))))
Ewa

16 komentarzy:

  1. piękne prezenty! :)
    maj faktycznie jest chyba najcudniejszym miesiącem!
    życzę znalezienia pomimo wszystko czasu, by prowadzic bloga, bo bardzo przyjemnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne gadżeciki. Rozetka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności dostałaś, gratuluję:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty, bardzo oryginalnie się prezentują :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo pomysłowe i warte podpatrzenie prezenty dostałas:)
    a jesli chodzi o maj, to jak dla wielu to mój ulubiony miesiąc, szkoda, ze nie jest 2 razy do roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izary masz rację w 100%, a ja bym powiedziała nawet, że maj mógłby trwać cały rok:))))
    Pozdrawiam Was majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewus, czasu na bloga malo, wiem po sobie, ale ja równiez mam nadzieję, że zanjomości przetrwaja bo wiele w nasze życie wnoszą, cieszę sie że upominki sie podobają, całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty nawet te najdrobniejsze ofiarowane z serca daja tyle radości!
    Uściski dla Ciebie:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cenię sobie bardzo to, o czym piszesz i jeszcze ten piękny tekst piosenki w tle... zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dowody sympatii, jakże miłe :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maj to chyba najpiękniejszy miesiąc :)
    Bardzo ładne upominki.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz jestem u Ciebie ale masz ładne rzeczy pa ...pozdrawiam. Zprasam całuski

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, nie umiałam skonfigurować poczty, by wysłać do Ciebie bezpośrednio e'maila, więc podaję tutaj kontakt do siebie: drtbzlk@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne prezenty a internetowe znajomości także bardzo cenię, czasem się udaje i przetrwają:)
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wzór prześlę, wyślij mi swój adres e-mail.

    OdpowiedzUsuń