Rodzimy się z krzykiem. Z buntem dorastamy. W szalonym pędzie życia gubimy ponad miarę cenne perełki czasu, ścigając marzenia niedościgłe, chwytając chwile nieuchwytne...
— Halina Ewa Olszewska

niedziela, 15 marca 2015

SZYDEŁKOWE PRACE DOROTKI

....są dla mnie niedoścignionym wzorem. Znam jej blog od paru lat, była jedną z pierwszych osób, które odwiedziły mój raczkujący blog. I oto teraz jestem szczęśliwą posiadaczką pięknych podkładek, które Dorotka zrobiła z okazji Candy. Są śliczne!!! Śnieżnobiałe, misternie wyszydełkowane. A do tego wszystkiego otrzymałam od Dorotki.... serduszko,                                                                                                         








 serduszko:)









Dorotko, Twoje podkładki sprawiają, że herbata smakuje mi jeszcze lepiej:)))
Dziękuję bardzo!!!

A  ja, tak  jak Wy, czekam na Święta Wielkiej Nocy. Ale przedtem mam nadzieję   jeszcze tu zaglądnąć. 
Pozdrawiam Was serdecznie!!!
Ewa




35 komentarzy:

  1. Ewuniu, tak sie ciesze , ze wrocilas, bo kilka dni temu nawet o Tobie myslalam. Ja tez mam Dorotki sniezynki, ktore kupilam kilka lat temu. Pieknie wyglada Twoja porcelana z tymi szydelkowymi podkladkami. POzdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wygrałam kiedyś u Dorotki szydełkową kurkę, prawdziwe arcydzieło:) Zapewne w tak pięknej filiżance i z takimi pięknymi podkładkami herbata smakuje wybornie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są rzeczywiście piękne :) Ale moje szydełkowe serduszko, które dostałam w prezencie od Ciebie, dla mnie jest niedoścignione :)
    Ewuś, uściski gorące przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe cudeńka,jestem zachwycona ♥ pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne...a serduszko idealnie pasuje do lampki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotka to prawdziwa Mistrzyni przez duże M, nie ujmując oczywiście żadnej z Was:)))
    Pozdrawiam Was gorąco i słonecznie:) W Krakowie wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, czy Ty wiesz, że ja dopiero teraz zobaczyłam Twój komentarz przy moim pierwszym wpisie? Tak mi wstyd, że nie odpowiedziałam (bo nie wiedziałam) ;) No wstyd!
    W każdym razie powiem jedno - bywaj częściej!
    "Szydełkowce" sa rzeczywiście śliczne, bardzo lubię i doceniam takie rzeczy. I Twój serwis też bardzo mi się podoba. :)
    Pozdarwiam juz wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaden wstyd:) Ja sama jestem tak zakręcona... ciągle coś przegapiam, zapominam... no czasy takie:)))) Ja też pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff! A, "bywaj częściej" dotyczyło Twojego bloga, byś częściej pisała, bo tak jakość niedokładnie się wyraziłam i mogłaś zrozumieć, że się napraszam o wizyty u siebie. ;))) Chociaż to oczywiście też! ;)

      Usuń
    2. Zaglądam, zaglądam! Tylko chyba mało komentuję. Muszę się poprawić:))))
      Pozdrowienia

      Usuń
  9. Znam prace Doroty. Przyznaję, że to piękna, misterna robota. Gratuluję jej posiadania. Serduszko na lampie wygląda idealnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. SZYDEŁKOWE PRACE DOROTKI ....są dla mnie niedoścignionym wzorem. Znam jej blog od paru lat, była jedną z pierwszych osób, które ...
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne podkładki wygrałaś :))) A pod kubkami wyglądają bardzo elegancko !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Cudowne prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. What a wonderful read. Took a few pointers from this great article.

    OdpowiedzUsuń
  17. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 86fd779ba1d3fe318595d17f97743ab1
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for your explanation, very good content. 307db4bcd44b1e8f5bd8815c64305d98
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for your article. 43f6b71e17b79e3da07b649a049d15de
    evde iş imkanı

    OdpowiedzUsuń