Rodzimy się z krzykiem. Z buntem dorastamy. W szalonym pędzie życia gubimy ponad miarę cenne perełki czasu, ścigając marzenia niedościgłe, chwytając chwile nieuchwytne...
— Halina Ewa Olszewska

niedziela, 15 marca 2015

SZYDEŁKOWE PRACE DOROTKI

....są dla mnie niedoścignionym wzorem. Znam jej blog od paru lat, była jedną z pierwszych osób, które odwiedziły mój raczkujący blog. I oto teraz jestem szczęśliwą posiadaczką pięknych podkładek, które Dorotka zrobiła z okazji Candy. Są śliczne!!! Śnieżnobiałe, misternie wyszydełkowane. A do tego wszystkiego otrzymałam od Dorotki.... serduszko,                                                                                                         








 serduszko:)









Dorotko, Twoje podkładki sprawiają, że herbata smakuje mi jeszcze lepiej:)))
Dziękuję bardzo!!!

A  ja, tak  jak Wy, czekam na Święta Wielkiej Nocy. Ale przedtem mam nadzieję   jeszcze tu zaglądnąć. 
Pozdrawiam Was serdecznie!!!
Ewa




17 komentarzy:

  1. Ewuniu, tak sie ciesze , ze wrocilas, bo kilka dni temu nawet o Tobie myslalam. Ja tez mam Dorotki sniezynki, ktore kupilam kilka lat temu. Pieknie wyglada Twoja porcelana z tymi szydelkowymi podkladkami. POzdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wygrałam kiedyś u Dorotki szydełkową kurkę, prawdziwe arcydzieło:) Zapewne w tak pięknej filiżance i z takimi pięknymi podkładkami herbata smakuje wybornie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są rzeczywiście piękne :) Ale moje szydełkowe serduszko, które dostałam w prezencie od Ciebie, dla mnie jest niedoścignione :)
    Ewuś, uściski gorące przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe cudeńka,jestem zachwycona ♥ pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne...a serduszko idealnie pasuje do lampki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotka to prawdziwa Mistrzyni przez duże M, nie ujmując oczywiście żadnej z Was:)))
    Pozdrawiam Was gorąco i słonecznie:) W Krakowie wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, czy Ty wiesz, że ja dopiero teraz zobaczyłam Twój komentarz przy moim pierwszym wpisie? Tak mi wstyd, że nie odpowiedziałam (bo nie wiedziałam) ;) No wstyd!
    W każdym razie powiem jedno - bywaj częściej!
    "Szydełkowce" sa rzeczywiście śliczne, bardzo lubię i doceniam takie rzeczy. I Twój serwis też bardzo mi się podoba. :)
    Pozdarwiam juz wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaden wstyd:) Ja sama jestem tak zakręcona... ciągle coś przegapiam, zapominam... no czasy takie:)))) Ja też pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff! A, "bywaj częściej" dotyczyło Twojego bloga, byś częściej pisała, bo tak jakość niedokładnie się wyraziłam i mogłaś zrozumieć, że się napraszam o wizyty u siebie. ;))) Chociaż to oczywiście też! ;)

      Usuń
    2. Zaglądam, zaglądam! Tylko chyba mało komentuję. Muszę się poprawić:))))
      Pozdrowienia

      Usuń
  9. Znam prace Doroty. Przyznaję, że to piękna, misterna robota. Gratuluję jej posiadania. Serduszko na lampie wygląda idealnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w otoczeniu najbliższych .
    Wesołego Alleluja .

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. SZYDEŁKOWE PRACE DOROTKI ....są dla mnie niedoścignionym wzorem. Znam jej blog od paru lat, była jedną z pierwszych osób, które ...
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń